Arši kova prasidėjo jau nuo pirmų važiavimų. Daugumos dvikovų priešininkų automobilius ties finišo linija skirdavo vos kelios ar keliolika šimtųjų sekundės dalių. Dėl identiškų trasos įveikimo laikų net kelis važiavimus teisėjams teko pakartoti, siekiant išaiškinti dvikovos nugalėtoją.
A klasėje aplenkęs visus savo priešininkus ir nepralaimėjęs nė vienos dvikovos nugalėtoju tapo Ovidijus Tylenis su „VW Scirocco".
B klasėje triumfavo Mykolas Tamašauskas su „VW Scirocco".
C klasėje lygių nebuvo Egidijui Sadauskui su „Opel Corsa".
D klasėje nepralenkiamas buvo Evaldas Kaliūnas su „Alfa Romeo Turbo PBM"
Deja, nepavyko sulaukti žadėtosios „monstrų" kovos. SS klasės lyderius tiesiog persekiojo nesėkmės.
Varžybų favoritui Jiezij Chmelevskij varžybos pasibaigė dar joms net neprasidėjus. Jo vairuojamame specialiai „Drag" lenktynėms sukonstruotame „VW Corrado" variklis sugedo treniruočių metu.
Vieną iš greičiausių automobilių Lietuvoje vairavusį klaipėdiškis Aivarą Štikelį tai pat jau ne pirmus metus persekioja nelaimės. Šį kartą jam treniruočių metu pavyko trasą įveikti tik porą kartų. O atrankos metu Aivaro vairuojamame specialios konstrukcijos „BMW Altered" automobilyje sugedo variklio valdymo kompiuteris.
Varžybų finalus ir Jiezij, ir Aivaras stebėjo jau tik kaip žiūrovai.
Mindaugui Beniušiui taip pat nelemta buvo užlipti ant nugalėtojų pakylos. Jo „Audi Coupe" automobiliui pusfinalio dvikovoje sulūžo transmisija ir Mindaugas pasitraukė iš tolimesnės kovos.
SS klasėje iš varžybų pasitraukus favoritams niekas nesugebėjo rimtai pasipriešinti vieną iš greičiausių Lietuvoje „Audi" automobilių vairuojančiam Edmund Savickij.
Komandinėje įskaitoje nugalėtojais tapo „VW Scirocco klubas" komanda.
"Durisol Drag 2011" greičiausio* automobilio vairuotojui Edmund Savicki atiteko specialus IGOL tepalų atstovo Lietuvoje UAB "Davil" prizas. Jis su "Audi 90" automobiliu trasa įveikė per 10,26 sekundes, ties finišo linija pasiekdamas 230 km/h greitį.
Japoniškų ir korėjietiškų automobilių dalių tiekėja LIRO apdovanojo specialiu prizu "Durisol Drag 2011" greičiausio* japoniško automobilio vairuotoją Artūrą Simonavičių. Jis su iš pažiūros senučiuku "Mazda 323 GTX" automobiliu trasą įveikė lygiai per 12 sekundžių, ties finišo linija pasiekdamas 194 km/h greitį.
*Greičiausias automobilis buvo nustatomas pagal geriausią finalinių važiavimų ET laiką.
Sekantis Lietuvos automobilių „Drag" lenktynių čempionato etapas vyks jau birželio 4 dieną taip pat Kazlų Rūdos aerodrome.
Rezultatai: